lauantai 13. huhtikuuta 2013

Money is the anthem. Of success.

Olin tossa yks ilta vähä tylsistyny nii rupesin sitte kattelemaan kaikkia muotisivuja ja tein sitte tämmöset kollaasit niistä vaatteista/asuista, joista ite tykkään. Ite rakastan eniten tossa ekassa kuvassa olevia asuja♥ Mua vaan ärsyttää, ku haluisin just kaikki noi vaatteet ja näyttää just tolta ja olla just ton tyylinen, mutta ei oo a) rahaa ja b) ei noi näytä hyvältä mun päällä. Yleensä se raha löytyy aina jostain, mutta suurin ongelma on se että vaatteet ei istu mulle hyvin tms. Ja sit joillakin muilla näyttää ihan törkeen upeelta. -.-
Mutjoo, kaikilla on erilaiset vartalot ja on mahotonta tehä semmosia vaatteita jotka istus kaikille, mut ois kiva jos se ois mahollista. Varsinki paidat on yleensä ihan kummallisen mallisia. Housut löytyy aina suht helposti.
Sit mulla on kans vähä ristiriitanen tyyli; toisaalta tykkään paljo kaikesta mustasta, pääkalloista, niiteistä, nahkasta ja tämmösestä, mutta sitte toisaalta tykkään taas valkosesta, pitsistä, sinisestä, persikasta ja kaikista hörpylä paidoista (mikälie niitten nimi) :D Ja farkku kuosi on kans kiva. Et en tiiä pitäskö niitä sit yrittää jotenki yhistää tai jotai? Mut kuitenki oon pysyny siinä, että ostan vaan semmosia vaatteita mistä ite tykkään, ilman enempiä mietiskelyjä että onkohan tää nyt mun tyylistä? 
Oon tehny yläasteella ehkä kolme semmosta kunnon super radikaalia muutosta (7.lk olin iha nolo, 8.lk iha hirveeja nyt 9.lk kohta loppuu). Muutoksen tekeminen vaatii ihan sikana rohkeutta, mut mie oon vaa ajatellu silleen, et hei ihan sama vaikka noi muut nyt kattoo mua ihan oudosti ku on kaikki hiukset ja meikit ja vaatteet ihan erilaiset ku ennen. Mutta nyt oon kuitenki ihan tyytyväinen tähän nykytilanteeseeni. Paras päätös mun elämässä on varmaan ollu se, että värjäsin hiukset mustasta punaseen! Tää väri on vaan nii paras♥
Mut huhhuh ku tuli taas tekstiä :D Meen tästä nyt tekee läksyjä et adios!

Collages3

Collages1

Collages2

PicMonkey Sample

Aiheeseen sopivaa musiikkia:



Mut niinhän se on, että ei sitä onnea rahalla saa.
Mutta toisaalta täykkäreitten Gabyn sanat:
537042_10151333698720764_1938254300_n
Okei hahahh vitsi vitsi. rioting = hulinointi

p.s. rakastan tätä biisiä:

9 kommenttia:

  1. sul on kivan kokoset kuvat ! muutenki ulkoasu on jees ! :--)

    VastaaPoista
  2. Oih, upea banneri! Tykkään muuten tosta, että esittelet noi vaatteet asuina, etkä silleen yksittäin nii saa enemmän kiinni sun tyylistä ja pystyy yhdistelemään vaatteita samalla tavalla :) Ja toi viimeinen kuva on aivan mahtava! :D

    VastaaPoista
  3. oii noi kaikki vaatteet kelpais mullekki noista kollaaseista! :) sulla on kiva tyyli :)

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä sulla on just ihanan persoonallinen ja upee tyyli!
    eka kollaasi on yksinkertasesti täydellinen. :-)

    VastaaPoista
  5. Ihania vaatteita! Mun pitäs päivittää mun vaatekaappi, mut ongelmahan on se, ettei rahaa löydy tarpeeksi.
    Onks nää kollaasien vaatteet mistä?
    merzzu.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepp, sama ongelma :/
      ja nää on fashiolistasta

      Poista