lauantai 9. maaliskuuta 2013

Min bästa kompis!

Tää postaus on musta ja mun parhaasta kaverista Hennasta! ♥
Ei toki ees kestäny näitten kuvien laitto tänne mut iha sama :D
Anyway, tää ihana ja kaunis muijja on siis mun paras kaveri ja ollaan tunnettu jo semmoset 10 vuotta, että not bad huh? Asuin ennen Utrassa melkei Hennan naapurissa mut sitten muutettiin 5. luokalla tänne 10 kilsan päähän mutta tää ei oo tietenkää haitannu sillä ollaan vieläki iha superhyper läheisiä ja nähään silleen aika usein. Mun mielestä parhaiden kavereitten ei ees tarvii nähä joka päivä, koska aina kun meen Hennan luo nii on mukava kertoo kuulumisia ja hölpötellä kaikkee mitä onkaa tapahtunu parin päivän aikana.
Mut siis minun paras kaverini on oikeesti luotettava, paras, ihanin, hauska, sulonen, hullu, ilonen, kaunis ja niin mahtava tyyppi et ei sanat riitä :D En enää tiiä mitä sanoo mut tämmönen sanonta ku "Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there" pitää kyllä todellaki paikkaansa♥
I LOVE YOU BRO!
;)

DSC_0142

tumblr_mjax0hLINA1s7ea4yo1_500_large

DSC_0167

DSC_0174

DSC_0129

tumblr_mh4aa738Ey1s4oxfto1_500_large

DSC_0186

DSC_0185

tumblr_m7fy6yp1tl1qku8hmo1_500
mä...............

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti