tiistai 19. helmikuuta 2013

You're just too good to be true

Hehheh hyvää tiistaita kaikille! :)
Latasin jonku tosi upeen webbicamera-sovelluksen mun läppäriin nii oli pakko vähä leikkii sillä :D Ihailkaa laatua, se on sitä parhainta 1,3 megapikselin webbikamera laatua!! Haluun oikeesti uuden KUNNOLLISEN ja HYVÄN läppärin........vaikka sen MacBookin kiits. No, ehkä joku päivä kun mie (tai iskä) oon rahoissa.
Ja tän lisäks mulla on kauhee ongelma päättärimekon kanssa! Joooo tiiän et ne on vasta toukokuussa mutta nopeat syö hitaat ja oon löytäny jo aika monta tosi ihanaa mekkoo♥ Kannattaa käydä nelly.comista kattomassa mekkoja ku siellä on kaikki tosi ihania :)
mut haluaisin kuula teidän mielipiteet siitä et mikä noista mekoista on kivoin JA NIMENOMAAN MINUN PÄÄLLÄ koska mullahan on punanen tukka et sopiiko ny mikään noista tähän tukan väriin ja jne.
graciass :)

webcam-toy-photo46
mun rakkaus♥
webcam-toy-photo42
webcam-toy-photo40

webcam-toy-photo47
webcam-toy-photo35
webcam-toy-photo39

JA NYT NE MEKOT:

mekot

mekott

2 kommenttia:

  1. Noi kaksi ylintä on näteimmät.(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niii tykkään noista kaikista mut toi turkoosi on ehkä ykkösvaihtoehto tällähetkellä :d

      Poista