sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Joulupuu on rakennettu, joulu on jo ovella

Jestas huomenna on joulu!!!! Ei edelleenkään tunnu yhtään siltä :D Kauheen nopeesti menny aika.....
Mutta siis laitettiin eilen jo joulukuusi ja tietty koristeltiin se hirvveeen nätiks ja nyt meijän talo on ihanan joulunen<3
Paketoin myös vihdoin ja viimein kaikki loputkin lahjat ja tein kaikki kortit ja eikä ollu ees viime tinkassa! Mutta nyt saa vaan jännittää huomista ja löhötellä kotona (:


DSC_0056


DSC_0063


DSC_0060


DSC_0054


DSC_0047


DSC_0040


PAKETOINTIA:


DSC_1219


DSC_1215


DSC_1208

2 kommenttia:

  1. Hei kivoja kuvia!(:
    ps. sä siis asut maalla?
    Tuli vaan mieleen kosk mä ainakin asun ja sitte mulla on aika paljo tekemisen puutetta yms.. nii ajattelin vaan et mitä sä niinko yleensä teet?:D et oisko ideoita. Koska oikeesti ku alkaa miettiin niin mä oon suunillee koko ajan kotona (jos kouluja ei lasketa) ja no välil käyn shoppailee ja muuta semmosta..mut kuitenki :D niiin.. :):)

    pss. millä kameralla kuvaat?(: mulla on Canon eos 1100D ja tykkään kuvailla sillä mut en oikee keksi et mistä ottais kuvia XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo siis mun lähin kaveri asuu kolmen kilsan päässä ja silleen XD mutta siis olen koneella (muokkaan kuvia ja datistan), teen läksyjä, otan kuvia, olen myös usein ulkona kavereitten kanssa tai ihan kylässä, bileissä hahahaaa, sitten luen jonkun verran ja katon telkkaria ja tämmöstä kaikkee perus :D
      ja kuvaan Nikon D3100:lla mut vaihan sen varmaan kohta Canonin EOS 500D:hen tai johonki :d ja meet vaan ulos ja lähet kävelemään ja räpsit kuvia kaikesta mikä miellyttää! sit kattelet blogeista ja muualta netistä kaikkia kuvausideoita ja tämmöstä(:

      Poista