maanantai 3. joulukuuta 2012

15 asiaa joita vihata

  1. vihaan sitä, että olen vasta 15
  2. vihaan sitä, että en koskaan saa vastarakkautta
  3. vihaan sitä, että olen niin laiska
  4. vihaan sitä, että vanhempani ovat niin tiukkoja
  5. vihaan sitä, että ystäväni eivät ymmärrä minua
  6. vihaan sitä, että en uskalla tehdä asioita
  7. vihaan sitä, että opiskelun pitää olla niin rankkaa
  8. vihaan sitä, että en tutustu ihmisiin ja minulla on ennakkoluuloja
  9. vihaan sitä, että olen niin kriittinen
  10. vihaan sitä, että pojat eivät tajua mitään
  11. vihaan sitä, että en osaa puhua vaikeista asioista
  12. vihaan sitä, että jotkut ihmiset ovat niin _vitun_ ärsyttäviä
  13. vihaan sitä, että kesään on vielä niin pitkä aika
  14. vihaan sitä, että voisin näyttää paremmaltakin mutta en jaksa panostaa
  15. ja viimeisenä vihaan sitä, että tässä blogissa ei oo enempää lukijoita! XD
    jooojoo angstinen postaus mutta minkäs teet. tässä kuitenki vähä kuvia:


    DSC_0502


    DSC_0492


    DSC_0481


    DSC_0484


    DSC_0474


    DSC_0489


    DSC_0233

    ^kökkö kuva hienosta kuutamosta..

    2 kommenttia:

    1. Voi kuule! Sit ku oot vähä vanhempi, sä voisit tehä mitä vaan että olisit 15! Nauti nyt siitä vapaudesta mitä sulla on. Kuulostampa kurpalta mummolta, mut samapa tuo! :- D Toinen fakta on se, että pojat ei kasva. Ei siis kannata odottaa, että ne ymmärtäis vanhempanakaan yhtään mitään. :- ))))

      VastaaPoista
      Vastaukset
      1. XD niii mut ärsyttää ku on kavereita jotka on paljo vanhempia jo. ja nii pojat täys urpoja koko sakki :D mut kiitti rohkasevasta kommentista!

        Poista